« Home | Deva.... » | Yanlış mıyım? » | Hiç beklemediğinden gelince ihanet... » | ... bu sonbahar » | Agresifiiim, Sinirliyiiim, çünkü uykum var :S » | Silinmiyor... » | Elimde Olsa... » | Tatile Gittim, Dönesim Yok-I » | Hiç Büyüme » | Bambaşkadır "Ayten Alpman" »

Kıymetini Bilemediğimiz Yıllara...

Oldum olası çok sevdim Nisan’ları… Belki doğduğum ay olduğundan, belki de baharı getirdiğinden.. Belki de hatırladığım en güzel günleri Nisan’da yaşadığımdan…

Yaşadığım en güzel günlerden biriydi yılların birinde bir 25 Nisan… Öğrenciydik, dersler çok zor gelirdi. O günlerdeki tek derdimiz buydu sanırım, bir de hiçbişeye yetmeyen harçlıklarımız.. Ama yine de geçirdiğimiz onca güzel anın sebebi zaten paramızın olmamasıydı. Elimizdekiyle mutlu olmayı becerebilmekti bizi mutlu eden. Tek odalı evlerde alabildiğimiz bir paket makarna ve bir şişe kolayla karnımızı doyurabilmekti. Haluk Levent dinlemekti. Geç saatlere kadar sokaklarda yürüyebilmekti. Ders çalışma bahanesiyle bir araya gelip saatlerce konuşmak ve gülmekti.

Bugün düşününce üzerinden yüzyıllar geçmiş gibi hissettiğim o günler, hayatımın en güzel günleriydi. Geçen gün Ulaş’a ve bu sabah Aylin’e söylediğim gibi, her geçen gün bizden bişeyler götürürken, kıymetini bilemediğimiz yılların bıraktığı buruk ve güzel hatıralarla avunuyoruz. Hiçbişey eskisi gibi değil artık…

Haber saldım dört bir yana
Karanfiller susuz kalmış
Muhabbete dost aradım
Bu şehri periler sarmış
Bitip tükenmez sigaram
Ciğerim nefessiz kalmış
Her şey yalan olsa bile
En güzel aşk zor olanmış

Keşke geri gelse keşke yeniden yaşanabilse o güzel yıllar
yada ozamanlarda düşünmeden yapabildiklerimizi şimdilerde hiç olmazsa düşünerek yapabilsek
Harikasın şekerim eline yüreğine sağlık...
Hep yaz öksüz bırakma buraları :)

Geçmişi geçmişte bırakmak gerek diyenlere kızıyorum ben... Bugüne geçmişten geçerek gelmedik mi.. Kötü anıları hatırlamaktan kaçarız ama bizi onlar olgunlaştırmadı mı?

Dediğin gibi keşke geri gelebilse o günler.. :(

This comment has been removed by the author.

benimde aklima üniversiteden bahsedince yitirdiğim bir anım geldi; bi yaz arkadaşımın köyüne gitmiştim. traktörle bi yerden dönerken bağıra bağıra Haluk Levent'in "dağlar dağlar geceleri benim için kim ağlar..." şarkısını söylemiştim. hey gidi... :)

şimdiyi yaşıyoruz, bir 5 sene sonra da bugünlerin kıymetini bilemediğimizden bahsederiz. o yüzden hayatın komple kıymetli olduğunu bilmemiz gerek zannımca. fani dünya demek kolay, fani dünyayı yaşamak zor.
vazifelerimizin bilincinde bir yaşam duasıyla..

Ay Haluk Levent gençlikte mi dinleniyodu ne :)
Benimde o yılları hatırladığımda aklıma Haluk Levent ve şarkıları geliyor..

Geçmiş unutulur mu hiç, özlem diner mi, mümkün olan o günleri anıp, özleyip bugünden vazgçemeden dengeyi kurmak, yoksa nasıl biz oluruz ki...

Post a Comment