« Home | İyi ki doğdun CANIM ARKADAŞIM...! » | Şaşırma bu sensin... » | gece, müzik ve fırındaki böreğin kokusu.... » | Hayırlı Kandiller... » | White Lion - When The Children Cry » | Depeche Mode - Enjoy The Silence (Timo Maas Mix) » | 20 yıl sonra... » | Yeniden başlayabilseydim... » | Ne Beklerim Hayattan, Hayat Benden Ne Bekler » | dost ve sevgili üzerine... »

Bambaşkadır "Ayten Alpman"

Bir zamanların unutulmaz sesiydi...
Uzun bir aradan sonra Aliye dizisinde "Ben Varım"ı yeniden seslendirince bugünün gençleri de iyice tanıdı ve sevdi onu... Şimdilerde ise Bir Başkadır: Ayten Alpman albümüyle gönüllere yerleşiyor.

Bugün defalarca dinledim albümdeki şarkılarını...

Gerçekten ne mükemmel bir ses, ne eşsiz bir yorum..!! Serdar Ortaç'ın Yaz Yağmuru şarkısnı öyle bir seslendirmiş ki inanamadım. Sizinle de paylaşmadan olmazdı...

(Not : Şarkıyı dinlemeden önce lütfen etraftaki tüm sesleri susturunuz :) )

Müziği dinledikten sonra albümü temin etmeye karar verdim. bu arada bloguna hoş girdim, gezindim, bakındım etrafa..
yalın, sade ve içten..
teşekkürler

Esra, hoşgeldin.
Ben de sana teşekkür ederim.

Post a Comment