« Home | Elimde Olsa... » | Tatile Gittim, Dönesim Yok-I » | Hiç Büyüme » | Bambaşkadır "Ayten Alpman" » | İyi ki doğdun CANIM ARKADAŞIM...! » | Şaşırma bu sensin... » | gece, müzik ve fırındaki böreğin kokusu.... » | Hayırlı Kandiller... » | White Lion - When The Children Cry » | Depeche Mode - Enjoy The Silence (Timo Maas Mix) »

Silinmiyor...

Zaman siler demiştin... Herşey geçer demiştin. Geçmeyen şeyler var.

Zaman siler demiştin, silinmiyor yaşananlar...
Yaşadığım her acı içimde yer etmiş, kabuk tutmuş. Dokunamıyorum. Dokunsam yine kanayacak biliyorum.
Zaman silemez hiçbirşeyi.. Herşeyin ilacı zamandır yalanı kendini kandırmak içindir sadece... Zaman geçer, acılarının üstüne acı ekleyerek... Senden alır ve geri vermez aldıklarını... Sanki dünyaya zaman denilen canavar için birer yem olarak gönderilmişiz gibi, acımadan okur canımıza.

Zaman silemez hiçbirşeyi, silmez... Zaman geçer, hem de delerek...


Evet, zaman silmez, sadece silikleştirir..

son birkaç aydır dinlediğim -sayende ilk kez dinlediğim- parça harika. cok dinlendirici, düşündürücü. teşekkürler paylaşımın için.

Sevgili Filiz yazılarınla özletiyorsun, arayı fazla uzatma.
eee tekrar hoşgeldin :)

Esra, inan bende yazı yazmayı çok özlüyorum. Son bir aydır garip bir yoğunluk oldu. Üstüne ramazan... İşyerinde zaten vakit olmuyor bloglara bakmaya. Evde ise bir telaşedir derken bikaç satır yazdım öyle bulduğum kısacık zamanda... Konu da bu yüzden zaman oldu :)
Uzak kalabilirim ama bigün mutlaka dönerim, bensiz bırakmam buraları :))

Post a Comment