« Home | Silinmiyor... » | Elimde Olsa... » | Tatile Gittim, Dönesim Yok-I » | Hiç Büyüme » | Bambaşkadır "Ayten Alpman" » | İyi ki doğdun CANIM ARKADAŞIM...! » | Şaşırma bu sensin... » | gece, müzik ve fırındaki böreğin kokusu.... » | Hayırlı Kandiller... » | White Lion - When The Children Cry »

Agresifiiim, Sinirliyiiim, çünkü uykum var :S

Farkettim de hep hüzünlü zamanlarımda yazı yazıyorum. Çünkü yazınca rahatlıyorum. Bu gece bi değişiklik olsun istedim :) Aslında bir deneme yapıyorum bu halimde de bir düzelme olur mu diye...
Gülümsüyorum ama sakın aldanmayın yüzümdeki ifadeye çünkü uykum var. Ve ben uykuluyken nedense çok agresifim, suratsızım, kaşlarım çatık ve sorulan herşeye cevap verirken çıkardığım sesler yavru(!) bir kutup ayısınınkine benziyor.

Gece geç saatlerde dışardaysak ve benim uykum gelmişse, yanımdakilere uyanıkken kabus gördürüyorum. Bulunduğumuz yerin de bi önemi yok, kafamı koyduğum her yerde uyuyabiliyorum ama tabi o yeri bulabilirsem.
Evdeyken zaten sorun yok, çünkü uykum gelince uyurum kimse de tutamaz.

Hemen gidip yatmazsam bu yazının sonu hepimizin için kötü olacak.
İyi geceler, tatlı rüyalar...

yahu sen agresifff olll,
sinirli olll,
ama arada sırada yaz be gurbanım.

bakıyoz, bakıyoz bişey yok..
aaaaa
bi filiz kirazoğlu yetişmiyi,
kolay bulunmiyiii sanal alemde :):)

Esracım, nedendir bilmiyorum, keyfim yok bu aralar. aslında biliyorum da... işte öyle :)
okuyorum, hep okuyorum ama yazamıyorum :(

Post a Comment