« Home | Hayırlı Kandiller... » | White Lion - When The Children Cry » | Depeche Mode - Enjoy The Silence (Timo Maas Mix) » | 20 yıl sonra... » | Yeniden başlayabilseydim... » | Ne Beklerim Hayattan, Hayat Benden Ne Bekler » | dost ve sevgili üzerine... » | Kendimle ilgili... » | Bu Ne? » | Ağlama... »

gece, müzik ve fırındaki böreğin kokusu....

Saat 24:00... Gözümden uyku akıyor... Power XL'de Kenan Doğulu hani herşeyindim, bensiz sen yoktun, ayrılamazdık yarr diye mırıldanıyor usul usul... Sözde şehrin dışında oturuyoruz ama bu saatte bile dışarda gezinen insanların sesleri geliyor...
Mustafa, Emre ve Şükrü'ye söz verdim, yarın sabah için onlara börek ve browni yaptım. Böreklerim şu anda fırında ve kokusu tüm eve yayılmış durumda. Cumartesi günleri de yarım gün mesaimiz olduğu için, işyerinde yaptığımız en güzel şey hafta sonu kahvaltılarımız.
....
....
Gece ne güzel... Serin serin esiyor.... Radyoda şimdi de Aşkın Nur Yengi - Bir Zaman Hatası çalıyor... Çok severim. Şimdi de Ajda Pekkan - Ağlama Anne.... Ben duygu krizine girmeden yatayım en iyisi...

Yine İstanbul ortamlarına aktığım için böreğinin tadına bakmak kısmet olmayacaktı ama Menderes'in bir fikri ile misafiriniz olduk yedim ben de o güzel böreğinden ve browninden. Ohh mis gibiydi. Ellerine sağlık ne de güzel bir geceydi.Ayyıldız Ailesi teşekkürler bu şirinliğiniz için. Allah mutluluğunuzu daim eylesin.

İstanbul'da mı Bursa da mı buluşucaz tartışmalarının sonu geldi... Sen börek ve browni yaptığını söleseydin biz o günün sabahında Bursa da olurduk zaten :)

Zeynebin tatlı sohbetini alıp geliyorum, yoldan bir isteğiniz var mı? :)

Canım beniiim, siz gelin bak ben size daha neler yapıcam. Börek ve browni ne ki... Yoldan bişi istemiyorum ama Başak'ı da getirinnn :)O olmadan olur mu?

ayy tatlı sohbetim miiii? çook şımardımmm şu esnada :D

Post a Comment