« Home | Şaşırma bu sensin... » | gece, müzik ve fırındaki böreğin kokusu.... » | Hayırlı Kandiller... » | White Lion - When The Children Cry » | Depeche Mode - Enjoy The Silence (Timo Maas Mix) » | 20 yıl sonra... » | Yeniden başlayabilseydim... » | Ne Beklerim Hayattan, Hayat Benden Ne Bekler » | dost ve sevgili üzerine... » | Kendimle ilgili... »

İyi ki doğdun CANIM ARKADAŞIM...!

İyi ki doğdun, iyi ki büyüdün, iyi ki karşıma çıktın, iyi ki hayatımdasın, iyi ki böyle şekersin, iyi ki ......

Bütün bunlar için OTUR 5..!

Seni Çok Seviyorum Şekerim...!

Sana layık değil ama :)

Beni bu kadar duygunlandıran ve mutlu eden birşey daha hatırlamıyorum hayatımda...
Allahım 26. yaşımın huzulurlu sağlıklı ve sevdiklerimle geçmesini diliyorum. Arkadaşımıda mutluluğun yolundan hiç ayırma...

Seni çok Seviyorum arkadaşım...

Videoyu hazırlarken farkettim... Meğerse hayatından ne çok kareye şahit olmuşum :)
Dualarım, ömrün boyunca daha binlerce kareye şahit olmak için... hep huzurlu, hep mutlu, hep sevdiklerinle ve hep yüzün gülerken... :)
Nice yıllara...!

This comment has been removed by the author.

dostluklar vardır bazen hiç farkına bile varmazsın sana verdiği ışığı , gece çökünce başlar tüm dertler ve kederler işte o zaman görürsün o ışığın meğerse seni ne çok ayydınlattığını..

Doğum günün kutlu olsun Rabiacığım.

Ne kadar şanslıyım ne kadar guzel dostlarım var benım. Varlığınız için cok tesekkur ederım. Once Allaha sonra sıze.

Birlikte nice yıllara inşallah...

vidyoyu izledim, harika yapmissin filiz, ellerine saglik. rabia'da cok sansli senin gibi bir arkadasa sahip oldugu icin..

Sağol Hümeyra :)
İçindeki güzel, videoda o yüzden güzel oldu. Benle bi alakası yok. :)
Hem bende çok şanslıyım onun gibi bi arkadaşım olduğu için.

filiz, rabia..
bursadan buraya geliyo sıcaklığınız..
yalova'da mı buluşuruz bilmem ama, ben buluştuk varsayıyorumm..
ve tekrar hem geçmiş d.günün için rabia hem de sağlımız için gülümsüyorum..

Çok güzel olmuş

Post a Comment