« Home | gece, müzik ve fırındaki böreğin kokusu.... » | Hayırlı Kandiller... » | White Lion - When The Children Cry » | Depeche Mode - Enjoy The Silence (Timo Maas Mix) » | 20 yıl sonra... » | Yeniden başlayabilseydim... » | Ne Beklerim Hayattan, Hayat Benden Ne Bekler » | dost ve sevgili üzerine... » | Kendimle ilgili... » | Bu Ne? »

Şaşırma bu sensin...



Kimse aynaya bakmıyor...
Birçok kişi, acaba nasıl biriyim diye düşünmüyor. Dışardan nasıl göründüğünü önemsiyor evet ama sadece fiziksel olarak...
Söylediklerim ve davranışlarım nasıl algılanıyor diye düşünen çok az, ya da benim bu yaptığımı karşımdaki bana yapsa ne düşünürüm diye hareket eden... Galiba birilerine ne hissettiğinizi anlatabilmenin en iyi yolu o kişilere ayna tutmak... Yani; onların size davrandığı gibi davranmak... Bi deneyelim bakalım, kendini karşısında görenler nasıl davranacak?

suretim güzel olduğu gibi iç dünyam da güzel olur.
arzularım ki bu fırsatı bana verdiğin için senin de..

Post a Comment