« Home | Yeniden başlayabilseydim... » | Ne Beklerim Hayattan, Hayat Benden Ne Bekler » | dost ve sevgili üzerine... » | Kendimle ilgili... » | Bu Ne? » | Ağlama... » | Madonna - Don't Cry For Me Argentina » | Depeche Mode - Enjoy The Silence » | Hayatın Üçüncü Gözü » | Hayatla Kavgamın 30. Yıldönümü »

20 yıl sonra...







"Bundan 20 yıl sonra yapmadığın şeyler seni yaptıklarına nazaran daha çok üzecek.
O yüzden çöz halatları.
Güvenli limanlardan uzaklara yelken aç.
Rüzgarları yakala.
Araştır.
Hayal et.
Keşfet..!!"


Mark Twain

"Ben Çözdüm Halatları"
Gidiyorum ......
Gitmek için karar veremeyenlere sesleniyorum
Hiç düşünmeyin Çünkü senetimiz yok dünya ile :))

"Yaşamın sonu ölümdür. O halde vazgeçebilmek önemlidir. Ve hep yeniden başlamayı göze alabilmelisin. 'Yeniden' diyebilmek ; bağımlılık, alışkanlık olmaksızın kendi yaşamına şekil vermeni sağlayacaktır."

Post a Comment