« Home | Bazı Hayatlar "Tek" Kişiliktir.... » | Irmaklar denizlerdeDenizler sahillerde buldularAra... » | 30 Yıllık Bilanço... » | Hayatın Rengi Nerde Saklıymış? Buldum... » | Yeni Yıla Böyle Girmek İstedim... »

Hayatla Kavgamın 30. Yıldönümü


Bugün, hala devam eden hayatımın 10957. günü....

Sayaç devam ediyor saliseleri saymaya.. Saliselerden saniyeler, saniyelerden dakikalar, dakikalardan saatler, saatlerden günler oluşuyor demet demet... Aldığım hiçbir nefesin tekrarı olmadığını bile bile, kıymetini bilmeden harcıyorum kalan zamanımı. Yapmak isteyip yapamadıklarımı, söylemek isteyip söyleyemediklerimi, ertelediklerimi düşünüyorum.

Bu hayatı bir kez daha yaşamak nasıl olurdu bilemiyorum. Ne değişirdi ben "ben" oldukça...

İyiki doğmuş muyum? Bunu hala anlayamadım. :)

Zeynep'in dediği gibi :

"sonra büyürsün.. doğduğundan daha yalnız olarak belki de.. doğduğun için sevinen kalabalık sana çoktaan alışmıştır artık.. yaşlandığın için aynı heyecan duyulmaz. ..............

sonra ölürsün.. yalnız başına; güvenilir bir eli tutamadan, güvenilir bir omuzda ağlayamadan.. sonra ölürsün.. doğduğuna sevinenler, öldüğüne üzülür.."

Pasta da isteriz ama... :)

Filiz
Iyi ki dogmussun. En azindan bir uc tane daha 30 dilerim. [Yillar gectikce yasam da uzayacak; buna inaniyorum]

Yaşanan sadece bir aralık var; Doğum ile ölüm arasında...

Birçok şeyi anlamadan yapmıyor değiliz. Doğmuşuz işte. Erken veya da geç. Ve inan bana ki öleceğiz.

Ben ne olursa olsun "iyi ki" demeyi sevenlerdenim. İyi ki...

Zeynep'in dedikleri ise bir başka yüz sadece:
"...yalnız başına; güvenilir bir eli tutamadan, güvenilir bir omuzda ağlayamadan.. sonra ölürsün.. doğduğuna sevinenler, öldüğüne üzülür"

Güvenilir bir el olmak; ağlanacak bir omuza sahip yaşamak bizim elimizde. İyi ki...

canıımmm...
iyi ki doğmuşsun.. iyi ki..
mutlu bir ömür dilerim sevdiklerinle beraber..

ve Ali; bazen sağlam bir omuz bulmak elimizde olmuyor maalesef, keşke olsa..
bulunan omuzlar bazen bizim kafamızı taşımıyor; ağır buluyor dolu olduğu için :))

ben güvenilir bir el olayım da, sağlam omuz bulunur nasılsa..

Ali,
Çok teşekkür ederim. :) İyi ki doğmuşuz, büyümüşüz ve birbirimizi tanımışız diyorum o zaman :) Pastayı da hep beraber yiyelim en kısa zamanda...

Zeynebimmm,
Bi yerlerde bizim gibi düşünen birileri mutlaka vardır... Er yada geç güvenilecek bir el gelip tutar elini.
Tekrar söylüyorum. İyi ki doğmuşum, iyi ki tanımışım sizi :))

Siz, siz oldukça aslında değişen bir şey olmayacaktır. Hayatı anlamlı yapabilme, mutlu olabilme çabası mıdır acaba bizi mutsuz eden?
Çalışmak, hedef koymak, kazanmak/kaybetmek...
Hiç bir uğraşımız olmasaydı daha mı kolay mutlu olurduk?

Geç kalmışım çok üzgünüm... :(
Son 10 günü yine ıskaladım zaten..

İyi ki'yi en çok kullanan ben, işte şimdi tekrar söylüyorumm...

İyi ki doğdun Filiz'cim...
İyi ki şu sanal bulutta gezerken birbirimize çarptık...
İyi ki seni tanıdık...
İyi ki seni çok sevdik...

Umarım her yeni gelen yıl, bir öncekinden daha çok güzelliği beraberinde getirir. Sağlık, huzur ve mutluluk hep seninle olsun.

Nice yaşlara.
(Tabi ki artık, hep beraber :))

Sevgiler,

Minecimmm,
Geç olsun güç olmasın ya üzülme şekerimmm...
Biz geç bulduk birbirimizi ama kötü mü oldu :))))
İyi kiii bulduk birbirimiziiii, iyi kii bulduk birbirimiziiiii, iyi ki bulduk, iyi ki buldukkk, iyi-ki-bul-duk-bir-bi-ri-mi-ziiiii :)))))))
Kesiyorum pastayı, hadi bakalım tutun dileklerinizi....

tuttuummm ;)

http://www.ilk5.net/?p=622

Nice hayırlı günlere...Yıllara...
Ama doğduğunda sevinenlerin çoğu,öldüğünde insanın yanında olmaz genellikle.
Allah gecinden versin...

Post a Comment