« Home

Yeni Yıla Böyle Girmek İstedim...


Evde yalnızım ve yeni yıla tek başıma giriyorum. Ama biliyorum ki aslında yalnız değilim.
Bu yüzden;

1-) Dünyaya gelmeme sebep oldukları için ...
2-) Paylaşmayı ve fedakarlığı bana öğrettiği için ...
3-) Gülümseyerek yanıma geldiği ve "Arkadaşım olur musun?" diye sorduğu andan itibaren bana arkadaşlığı ve dostluğu öğrettiği için ...
4-) Kendimi tanımama yardımcı olduğu, beni benimle tanıştırdığı için ...
5-) Beni örnek aldığı, sözümü dinlediği, beni kardeşi olarak kabul ettiği, son yıllarda dostluğa ne olmuş derken aslında bişey olmadığını bana öğrettiği ve her zaman dostum olarak kalacağını bildiğim için .....
6-) "Kadın - erkek farketmez!" diyerek beni güldürdüğü ve beni bi erkek kardeş sahibi yaptığı için ...
7-) Zor günlerimde sert sert bakarak bana destek olduğu için ...
8-) Kızsam da bağırsamda bana küsmediği için ...
9-) Anlattıklarımı gerçekten anladığı, beni dinlediği ve güldürebildiği için ...
10-) Hayatıma 2 ay önce girerek bana mutlulukların en güzelini yaşattığı ve ne olursa olsun yüzümü güldürdüğü ve beni teyze yaptığı için ....

TEŞEKKÜR EDİYORUM.
Hepiniz hayatımda iyiki varsınız..!

2007'ye hepinizle birlikte girmek istedim. 10 dakika sonra hep birlikte yeni bir yıla ve yeni umutlarla yeni bir hayata başlıyoruz.

Sizleri çok seviyorum..!

ailene, kardeşine, lise den arkadaşına, üniversitedeki arkadaşına, bana, koca burunlu arkadaşımıza, Sn. popçuya, vosvos hastasına, tt ye ve minik demire sunduğun teşekkürler arasında kendimin yerini umarım yanlış anlamamışımdır. gizemli bir teşekkur oldugu ıcın bende anladıklarımı gızemlı bır sekılde yazmak ıstedım bırde anlayan anlar dedın ya dun aksam o yuzden yazma geregı duydum bılmıyorum dogru mu tahmın ettımısım :)
bende sana yuregine hayatımda yer almana cok cok tesekkur ederım. herzaman yanında olacagım. Seni çok seviyorum arkadasımmm. İyiki varsın ve iyiki benim hayatımdasın. Allahım teşekkurler. Arkadasımın yuzunu ebedı guldur onu ıyı ınsanlarlar karsılastır gozlerındekı gulumsemenın daımı olmasını sagla ve onların ısıgı hıc sonmesın. Sağlık ve sıhhat nasıp eyle. Amin...
RS

:) Pek bi hata yok gibi... Beni gerçekten tanıdığına bi kez daha emin oldum ve çok mutluyum... Çünkü senin gibi insanların sayısı çok az hayatımda... Aslında teşekkür etmem gereken daha çok kişi vardı ama yeni yıla girerken sizlerle birlikte olmak istedim sadece. Tekrar tekrar teşekkürler. İyi ki hayatımdasınız...

Post a Comment